Försök

Försök nr 1
Okej jag vet att jag inte har varit så fokuserad på bloggen , men alltså nu ska jag alltså försöka med ännu en ny början och börja skriva ännu mera. Så har just varit på träning, alltså innebandy. Det var ju kul fick veta att vi var uttagna till något skags bandy-grej. Vi av 140 lag blev uttagna och de tog bara 15 lag. Ska och , typ , se Sverige mot Norge senare på året.* typ suuper stolt * Aja, men sen så åkte jag hem och åt, loggade in på facebook och chattade med lite olika personer. Så ska och se på Vänner och ska väl sova snart, är såå trött.
Imrn så har vi Orgenteringsdag... det ska väl gå bättre än förra gången så är ju allt bra:D Förra gågen tappade jag och Lovisa bort själva fylla-i-lappen, fick typ underkänt-.- haha men kul minne:D Hoppas det går bättre denna gång, som sagt. Men jag ska väl ta och gå. Vi ses ju senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0