helgen

sry om jag inte har skrivit på länge. men har varit upptagen ,

Fredag : i fredags var jag hos tessan och aa vi ahde väl kul;) lite anorlunda än vad vi brukar göra xD haha tess du fattar vad jag menar , om du har rba minne ; )

Lördag : en var väl okej , vi hade 2 matcher men jag spelade bara ena. dem var båda i Hässelby,   vi vann båda , och Ida ( målisen ) höll nollan!!;) min match blev det... juste : 4-0 typ tror njag och vii VANN SÅKLART;) faktiskt båda matcherna;)

söndah : jag ska väl inte göra så mkt idag,,, men aja<3<3
 
ÖVRIGT :

DAGENS Vill ha: snygga kläder , smink , allt helt enkelt ;)
DAGENS Klädsel: en stoor tröja , men ska ta på annat sen har precis vaknat...-.-
DAGENS Smink: ska ta : mascara , ögonskugga , rouge , jaja med mera , det vanliga...
DAGENS Frisyr: uppsatt nu , men ned släppt sen , med spänne 
DAGENS Händelse: Eh... sett EXTRA mkt på ' vänner '
DAGENS Låt: Katy Perry - hot 'n' cold [DEN ÄGER]
DAGENS Planer: ska ringa tessan<3
DAGENS Saknad: tessan<3<3
DAGENS Dummaste: sov för läänge -.-
DAGENS Förvånade
: farmor ska TYP till Mira o Simon ... ?
DAGENS Behov:  ??
DAGENS Bästa:
DAGENS Köp: -
DAGENS Humör: Glad & lite trött... saknar tess...-.-

här kmr lite bilder från ehh. lääänge sen faktiskt. men det är på tess o hanna:


med bilxt

utan blixt


nu kmr lite olika saker:

tess o viisa<33<3 älskar alla eer;);)<333333

tilda

ln

aja det var det hejdåå puss okram<3<3 älskar er alla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0