gårdagen... plus idag ; )

sry om jag inte skrev igår. Men vi ahde ju gäster , Mira och Simon, kusiner. på kvällen när dem åkte hem så skulle farmor sova , och hon sover i mitt rum..:/ så jag kunde inte skriva blogg då sry
gårdagen
var väl okej , lite tråkig. jag duschade så klart o borstade tänder och sånt som man gör. sedan läste jag gossip girl den första , när Serena kmr tbx till skolan. jaja , intressant.
idag :
Ehh... idag gick jag till skolsyster , wohoo -.- mina fina resultat :
vikt :
39.1 , egentligen 40.1 men hon tog bort för kläderna , ganska lite faktiskt...
ryggraden : jämn
längd :  ca 154.5 typ.

okej detta inlägg var väl inte det roligaste-.- men det har itne hänt något intressant i dag/går,
men jag tog sällskap med tess hem. sedan åt vi en massa godis och köpte varsin choklad på presbyrån. lr som tess säger ' pressan ' :) haha. sedan kollade jah på vänner och grey's anatomy och ' min första kärlek ' skiit tråkig! lovar du ska itne se den.


bilder på ' vänner ' o nu kmr bilder från i går.



mira. detta var hennes bästa bild ;)



Sammie är mira's hund. en jätte söt byracka;) haha



jag i vårat fönster (:



jag när jag kollade på Tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0