/ alva

Favoritcafé: ...
Favorittidning: julia , frida... 
Favoritplagg i garderoben just nu: rosa t-shirt , svart sak över , jeans
Byter gärna garderob med: Vanessa Hudgens ;)
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa, svart , vit , grå typ ?
Mitt rum kan beskrivas som: ljus blå , litet
Mig själv med tre ord: bra , bättre , alva !
Jag tränar: bandy
Jag ville bli när jag var liten: ha en resturang 
Nu vill jag bli: läkare<3
Humör just nu: Trött
Hur många kuddar sover du med: tyyp ehh , 4 st?? ahaha<3
Morgon- eller nattmänniska: Nattmännika helt klart
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr -.-
Bästa film: Twilight o hsm
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet inte... : /
Bio eller promenad: Bio med friends
Är du kittlig: yepp såklart...:/
Största svaghet: vara allvarig
Chips, morötter eller godis? chiiiiiiips är mitt liv
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : lagom typ , mamma tvingar.
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? Vänner , familj , träna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0