Alpin garaget

idag åkte jag, mamma , pappa , felix (storebror) till Alpin garaget. och vi köpte skidor och pjäxor och stavar och Eh.. allt helt enkelt... GANSKA dyrt! typ 20 000 kr... lr neeej det avr 30 000 kr..:( okej visst VÄÄÄLDIGT dyrt. vi åkte dit kl 5 typ och kom hem 7 !! orka det ! jag satt o väntade i typ så läänge:( FAST det kände mkt läängre lovar , du skulle aldrig vilja åka det! senare när jag kom hem så avr maten klar och det blev köttbullar och potatis mos;) aja kanske skriver lite senare god natt och sov så gott ; ) äälskar er alla<3<3

här är märket :
alpin garaget


 
här är oxå lite bilder från dagen : som ni kanske vet så ahr ju ' alla ' andra oxå bloggar o dem behöver oxå bilder, så vi BRUKAR ha fotokrig;) haha


söta 'boknörden' tilda och tilda menar inte med boknörd saken;) älskar dej<33

ellen o visa<3

tilda <3

viisa<3

ellen , visa , tiilda<3

ellen med sin nya kamera , och viisa

ellen igen o visa

tilda i parken;) <33 

visa o ellen

visa

ln igen

alla i korridoren

ebba o tilda<3

tilda med sin twilight bok:)

visa ebba o tilda<33

carolina (cajjo) med sin twilight bok:):):)<333

ääääääälskar er alla<33333333333333
 puss o kjam alva

Kommentarer
Postat av: matilda

här bli man kallad nörd för att man kollar i en skolkatalog va!

<3<3<3

2009-01-24 @ 09:54:03
URL: http://mautildaa.blogg.se/
Postat av: alva

jepp såklart!;) vad trodde du om mej??! haha:D och asså jag sa typ förlåt.. lr?? -.-:/

2009-01-25 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0