matcher och twilight

vewt ni vad???! JAG HAR SETT TWILIGHT!! DEN ÄGER! du måste se den , lovar,
idag hade vi oxå matcher (bandy) den jag spelade vann vi med 16 - 0 typ!!! hhihi ehh sedan hade vi kafetering jobb och det avr väl okej , lr inte! vi var i kafeteringen typ i 2 timman och så match tiden sedan åkte jag ob pappa o hämtade mamma från jobbet och nu kollar jag på twilight!! den äääääääger lovar !!! jag har sett den varenda dag sen jag ahr fått den!
                 
  
hittade en massa bilder från en hemsida ;);) ahha


TACK VISA älskar dej
( och alla andra ) <3333333333

BYEBYE LOVE/Alva

Kommentarer
Postat av: madde

ja, Twilight är BÄST! Bästa filmen ever<3

2009-02-07 @ 17:20:38
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0