känner du mej? här är chansen!

Lite om:
Namn: Alva
Ålder: 12
Klass: 6:an
Stjärntecken:  Lejon
Husdjur: nada
Syskon: Felix, storebror
Idoler: Robert Pattinson, Kristen Stwart, Vanessa Hudgens, Zac Efron. och lite flera.:$
favoritfärg: rosa? lr inte haha olika från... aja
favorittidning: - kanske julia
bästa vän: Anna Marie Therese Gremlin - den allra bästa bästisen<3
favoritblogg: gapskratt.blogg,se
Favoritmat: vårrullar, potatis! (A)
favoritartist(er): Vanessa Hudgens, Demi Lovato m.m
Favoritband: Jonas Brothers ?
favoritblomma: orkidé
Favoritdjur: marsvin
favorit tv-program: Grey's Anatomy, Friends
favoritfilm. Twilight
något många inte visste om dig: Jag har ett ' hemligt ' mellan namn...  ?
Fiender: haha okej solklart ... alla i 6b utan de jag älskar<3

Antingen eller:
Sommar/Vinter: Sommar!
Musik/tyst: Musik
hemmakväll/utekväll: hemma 
digitalkamera/mobil:  MOBIL daah??
sylt/grädde: ne inget!
FF/OneS: ?
Sanning/Konsekvens: haha, kul fråga! Inget.
U/S: upptagen/ singel? menar de det?
K/H: okej detta VILL jag inte veta svaret på så nada , fast jag vet vad det betyder:|
Singstar/Playstation: nada
blåbär/lingon: UUSCH båda elika med groosss!
och de som kan engelska så vet de att det betyder äääckligt! och ni som inte kan det förstår det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0