Hellu♥

ville bara sätta ut en lista och nån bild;)

Lovar du att vara ärlig? sure sure
Du heter: Alva
Smeknamn: Alvii
Vad tror folk om dig?: ärligt, um vetinte
Stämmer det?:
Vad säger du för att imponera på någon?: um inget? man ska ju vara sig sj.
Hur imponerar man på dig?: var sig sj.
Brukar du skratta för dig själv?: när jag kommer ihåg roliga minnen:$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vg?<3
Var bor du?: sthlm, täby
Trivs du där?: of course
Äger du några converse: nope1
Brukar du bli för full: Nej
Är du allergisk mot något: Nej 
Hur svarar du i mobilen: Alva, hej, hallå?
Brukar du komma i tid: Ja
När mår du bra: " When I'm in my happy place."
Hur känner du dig nu: Trött
Vad saknar du: Lyckan
Hade du en bra kväll igår: Um, typ
Favorit dryck på morgonen: Tea
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror man måste lära känner personen. 
Har du spytt offentligt: när jag var liten ja.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag: jag skulle försöka tänka hur killar tänker.
Är du nöjd med ditt liv: Typ, aa det är jag väl
Är du bortskämd: Lite ja.
Vad gör du i morgon: Vet inte riktigt.
Vad längtar du till?: Skolstart.
Vad använder du för shampoo?: Något slags rosa...
Hur gammal är du: 13 den 20 Augusti;)
Tycker du om någon just nu: .
Har du sovit i din egna säng inatt: Mm
Är det okej att gråta: gråt ut.
När grät du senast: vet itne
Bär du glasögon eller linser: kinda
Solar du ofta:  I sommarn, var det ovanligt konstigt.
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: sådär.
Har du tandläkarskräck: nej 
Vilken ögonfärg har du: brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vet ärligt itne
Röker du: nej
Senaste låt du hörde: You're Not Sorry - Taylor Swift

  
´Lite bilder från skolan!<33

C ya.
<33

Kommentarer
Postat av: E

ASSSÅÅ!! USCH! alviii, usch vilka bilder! :o <33

2009-12-03 @ 20:05:04
URL: http://meyerliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0