bonjour!

hello, som ni ksk understand så  är dt mån. jag har chattat med n, carro, .... dennis. ln o jag ska göra nå på fre lr nr var det? jag är lite flummig! men kolla lite mer ner så kan ni se lirte om dan lr? aja jag tror jag ändrar det dära till mkt flummig...


DAGENS Vill ha: avslutningsklänningen!
DAGENS Klädsel: grön gammal, sliten tröja. jeans.
DAGENS Smink: mascara, puder, läppstift, m.m
DAGENS Frisyr: diadem, ovanligt!
DAGENS Händelse: förlora i poker
DAGENS Låt: love story - Tsylor Swift
DAGENS Planer: inget, lr juste ksk ska köpa klänningen
DAGENS Saknad: dej
DAGENS Dummaste: fra
DAGENS Förvånade
: tandläkartid!!
DAGENS Behov: eclipse
DAGENS Bästa: skolan är slut!
DAGENS Köp: -
DAGENS Humör:som vanl. trött. o glad;)

Kommentarer
Postat av: ellen

ja det var på fredg alvii... XP

kram ellen<3

2009-04-22 @ 14:54:44
URL: http://elleno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0